Nezávislá analýza firmy – Předkupní analýza firmy – Systém controllingu – Obchod a marketing – Analýza redukce nákladů – Zajištění financování – Revitalizace firmy
Systém obchodu a marketingu
Pro vytvoření obchodního systému, který by spolehlivě plnil cíle podnikové strategie nebo prostě a jednoduše dlouhodobě maximalizoval obrat či zisk, je nutné zavést celý komplex opatření. To představuje řadu kroků od organizačního uspořádání obchodu, motivaci obchodníků a zavedení jmenovitého reportingu – obchodního controllingu, až po tvorbu reálného prodejního obchodního i marketingového plánu a dlouhodobé strategie, které na sebe musí bezchybně navazovat.
V rámci systému obchodu a marketingu se zabýváme:
- zvýšením aktivity a efektivity obchodních činností
- systémem pravidelného obchodního plánování a prognózování
- organizačním uspořádáním obchodu a rozdělením obchodních činností
- hodnocením a motivací pracovníků obchodu
- urychlením a zlepšením obsluhy zákazníků vhodným zaměřením z hlediska struktury zákazníků, výrobků a distribučních kanálů
- managementem pohledávek – od prevence až po účinné vymáhání
- systémem sběru a vyhodnocování interních a externích obchodních dat